besede

ki so v določenih trenutkih popolnoma odveč.
Kaj se mi je zgodilo danes?
Pošiljala sem faks v javno ustanovo.Pri tem sem naredila napako.
Od treh številk,ki sem jih imela napisane na lističu,sem vtipkala običajno telefonsko številko,namesto številke faksa.
Sem bila deležna zelo lepega pozdrava,saj jaz, ob pošiljanju faksa, slišim besede tistega,ki se na telefon oglasi.
Oglasila se je mlada gospodična,kar predvidevam glede na njen glas, in slišalo se je …..
Prosim…….p…a ,pa kateri k…c na to številko pošilja faks….
Ker sem se ustrašila,da bom deležna še kakšnih ljubkih besed,sem hitro prekinila.
Jaz osebno takih besed ne uporabljam in jih tudi ne maram poslušati.
Če jih kdo uporablja v svojem pogovornem jeziku,naj jih.
Se mi pa zdi, da v javnih ustanovah in v besednjaku javnih uslužbencev, teh besed ne bi smelo biti.

33 odgovorov zaenkrat »

  1. 1

    majrim pravi,

    12.04.2008 @ 12:26

    ajojjjjjjjjjj….marsikje v javnih ustanovah se jih sliši…na žalost ljudje opravljajo poklic,ki jih ne veseli…in imajo še manj pojma o besedni kulturi

  2. 2

    vlatkavlatka pravi,

    12.04.2008 @ 22:37

    Jaz sem bila včeraj deležna slišanja tegale: “Ma hodi u k***c, p***a, kaj mene boš j***l?”

    Bile so tri deklice, najstnice. Na Titovem trgu v Kopru. In ena ‘blontna’ je to govorila drugima dvema.

    Lep besednja, ni kaj. :(

  3. 3

    ana od srca pravi,

    13.04.2008 @ 00:14

    Besedišče se nekako oblikuje v družini, družbi, ob branju, ob Tv …
    Prav zadnje dni sem parkrat pomislila, kako izbrano se izraža moj manj kot 4 leta star sin - seveda, če je pri volji - zadnjič me je nekaj poslušal in spraševal in jaz sem nekaj rekla in on potem: A si prepričana???

    Moj otrok od mene zanesljivo ne sliši nobene teh besed. Mož ima kdaj kakšno tako, ki je jaz ne prenesem - je pa izraz jeze … je včasih.

    Mnogi ljudje imajo pa te besede stalno na jeziku, vsaka druga skoraj … Nič ne mislijo. Žal.

    Mene osebno take besede prizadenejo. Ko se s kom pogovarjam in če uporablja te besede, se zelo potrudim, da ostanem v pogovoru … Sem pa že tudi prosila, naj ne govori tako … Posebno, če so otroci zraven … Mene zelo prizadenejo te besede. Je pa dejstvo, da so te besede nastale nekje z morda čisto nevtralnim pomenom … Dobile so zoprno vsebino. Tisti, ki imajo kakšen tak izraz v vsakem stavku, ponavadi nimajo v mislih slabega … A vendar bi se morali malo ozavestiti. Kulturen človek ima pač kontrolo nad seboj.

    Vse dobro! :-)

  4. 4

    Nick pravi,

    13.04.2008 @ 00:33

    hja kaj češ. ona se je grdo izrazila, ti pa grdo pišeš, pa sta si bot.

  5. 5

    1danica pravi,

    13.04.2008 @ 00:38

    Nick, a ti to resno?
    Drugače pa - kaj hočeš - kmalu bomo bolj čudni tisti, ki nas tako govorjenje moti, kot tisti, ki jih ne. :(

  6. 6

    Nick pravi,

    13.04.2008 @ 09:00

    Verjetno sem se pregrobo izrazil - MALOMARNO si napisala zgornji prispevek.

  7. 7

    1danica pravi,

    13.04.2008 @ 10:15

    Na tisto uslužbenko Ditkin zapis zagotovo ni vplival - le zakaj je morala svojo jezo izraziti s takimi besedami? Morda je to pač njen način.

  8. 8

    ditka pravi,

    14.04.2008 @ 09:53

    te besede smo obdelali že pri Vlatki.
    Za nekoga so normalno izražanje ,nekatere pa motijo.
    “nick” si pa usekal mimo.Moj blog je blog.Javna ustanova je pa javna ustanova.Uslužbenci javnih ustanov bi se morali obnašati in govoriti kulturno.
    Kaj sem malomarno napisala? Če ta ženska ne bi tako reagirala,jaz tudi tega posta ne bi napisala.Ker sem pa bila šokirana,sem to napisala.
    Tudi v opozorilo vsem,ki delajo v javnih ustanovah.

  9. 9

    zdravje pravi,

    26.04.2008 @ 18:35

    ditka,

    ja, ženska je imela slab dan, kaj češ :-(
    V privat firmi si tako grdih besed zagotovo ne bi mogla privoščit……
    in če bi javna ustanova kaj dala na svoj ugled, bi hitro “pospravila” take uslužbence.

  10. 10

    Nick pravi,

    26.04.2008 @ 18:41

    Ditka, daj to svoje pisanje na vpogled eni osnovnošolski učiteljici na vpogled, pa naj ti z rdečim pocahna in boš videla svojo malomarnost.

  11. 11

    ditka pravi,

    1.05.2008 @ 21:19

    nick,
    te moti moje pisanje? Klikni drugam!!!

  12. 12

    _________________ pravi,

    8.05.2008 @ 17:06

    Psovke bi morali denarno kaznovati. :)

  13. 13

    _________________ pravi,

    8.05.2008 @ 18:27

    Nekaj sem napisal tu!?
    Kam je izginilo????

  14. 14

    ana od srca pravi,

    8.05.2008 @ 18:30

    Črtica!
    Jaz sem videla to, kar je še …

    Vse dobro :-)

  15. 15

    _________________ pravi,

    8.05.2008 @ 18:56

    # ana od srca pravi:
    8. maj, 2008 at 18:30

    Črtica!
    Jaz sem videla to, kar je še …

    Vse dobro :-)

    Kaj?
    Ne razumem takega odgovora bolj podrobno, prosim. ;)

  16. 16

    ditka pravi,

    8.05.2008 @ 19:07

    črtica,
    je izginilo :)
    Ne vem zakaj si se spravil name s tem mučenjem živali.Pri nas imamo živali,katere so namenjene za prehrano ljudi.Pa jih mi ne pobijamo in ne jemo.Se pa jaz bolj mučim zaradi teh živali kot pa one zaradi mene.Pomisli malo : v najhujši vročini spravljati seno,iti pozimi ob mrazu v hlev,..ni važno ali sem zdrava ali bolna.Živali je potrebno oskrbet tako z hrano,ob bolezni z zdravili….Ga ni dobička z njimi,samo delo in strošek.Pa vendar to rada delam in jih imam rada.

    Jih pa ne obravnavam kot ljudi.To pomeni,da ne spijo v naših posteljah,ne jejo iz naših krožnikov,jih ne oblačimo v človeška oblačila….

    Če ne zagovarjaš sterilizacije pri psičkah,pojdi pogledat v zavetišče,koliko nezaželenih mladičkov je tam.Če si tako živaloljuben,boš gotovo posvojil kakšnega.

    Prosim te pa ,da mi ne pisariš več na mojem blogu,posebno ne s takimi besedami,katere sem ti brisala.

  17. 17

    _________________ pravi,

    8.05.2008 @ 19:30

    Ja, razumem!
    Zagovarjam sterilizacijo psic; kje pa piše da je ne?!
    Ja, vi hodite v hlev, garate za te živali ampak kako bi bilo, če bi vi živeli v hlevu.
    Sploh pa jaz ne zagovarjam hlevskih živali jaz zagovarjam pse in mačke.
    Vi ne mučite živali oprostite, če sem tako napisal, oddaja ni samo
    proti mučenju živali ampak predvsem, da se ne smemo imeti za več
    od drugih živali.
    Tudi moja mačka ne je iz mojega krožnika ampak iz svojega.
    Vašega kozlička menda nebi oblekel;) bi pa oblekel vašo mačko/psa.
    Pri nas se mačka obleče ne v človeška oblačila ampak v mačja ;)
    Res je, zbrisali ste, ker sem napisal psovke pa saj ste tudi vi napisali psovke, ki jih ni nihče zbrisal.
    Pisaril pa bi bolj pametne stvari, take, ki jih marate; in tako tudi bo.

  18. 18

    ditka pravi,

    8.05.2008 @ 19:44

    črtica,
    ti je dolgčas?
    Zakaj pa kozlička ne bi oblekel? Od kdaj rabi mačka oblačila? Ali so to mačja oblačila,če so narejena po vzoru človeških?
    Kje sem napisala psovke?

  19. 19

    _________________ pravi,

    8.05.2008 @ 19:53

    VLATKA PRAVI:
    Jaz sem bila včeraj deležna slišanja tegale: “Ma hodi u k***c, p***a, kaj mene boš j***l?”

    Ne Vi, ditka vlatka je napisala zgoraj navedene psovke; čeprav so zvezdice
    se vidi kaj piše-vsaj jaz sem razvozlal in vem, da lahko večina ljudi to razvozla;) niso zbrisane kot so bile moje :(
    Mačka ne rabi oblačil, človek tudi ne, a je na tako visoki stopnji, da si je
    oblačila izmislil.
    To, da nosi mačka obleko ni potrebno, a je :) modno :).
    Kozliček naj nosi obleko, oprostite, da sem užalil Vašega kozlička;
    ne bi ga oblekel ker oprostite, da to napišem:

    Je pri nas taka žival za hrano, NA ŽALOST :( ne vzamite tega preveč resno

    :( :(

  20. 20

    _________________ pravi,

    8.05.2008 @ 19:55

    Res po vzoru človeških, a za mačko, ne človeka. ;)

  21. 21

    ditka pravi,

    8.05.2008 @ 20:08

    ne vem na kakšni stopnji si ti,ampak jaz pozimi zelo rabim oblačila.
    Se sprašuješ kako se počutijo naše živali v hlevu?Vprašaj se raje kako se počuti tvoj maček v obleki.
    Ti obsojaš mene ,ker razlikujem med človekom in živaljo.Ti pa delaš razlike med živalmi. Zakaj pa potem mačka ne poješ ? Je on kaj več vreden kot kozliček?
    Črtica, meni deluješ hudo dvoličen.

  22. 22

    ditka pravi,

    8.05.2008 @ 20:10

    vlatka je moteče besede diskretno prikrila,zato jih nisem brisala.

  23. 23

    _________________ pravi,

    8.05.2008 @ 20:17

    Ah pustimo to raje preklopimo na kaj bolj aktualnega,
    pa bo nam vsem boljše.

    Še vedno si bom zapomnil febrursko tiranijo: ŽIVALI a pustimo zdaj to….

  24. 24

    _________________ pravi,

    8.05.2008 @ 20:21

    Psovke so za v balkan, ne za v EU.
    moje kratko mnenje o teh besedah:
    k***c, p***a, j***l…..

  25. 25

    _________________ pravi,

    8.05.2008 @ 20:22

    Še vprašanje kako dvoličen?

  26. 26

    ana od srca pravi,

    8.05.2008 @ 20:22

    Črtica!
    Torej sem odprla stran, ko ni bilo več vsega.
    Pa saj si sam napisal, da je treba psovke kaznovati …

    Imeli smo psička in nekdo nam je podaril plašček in ne vem kaj še zanj … ampak meni je bilo tisto čudo grozno, da je kaj … Saj če je mrzlo in pes divja, menda ne potrebuje obleke … Ali pa maček, ki itak ni veliko zunaj, če je mrzlo.

    Ljudje pa potrebujemo, ali ne, redko je tako vroče, da bi si želela biti čisto naga …

  27. 27

    ana od srca pravi,

    8.05.2008 @ 20:25

    Črtica, glede teh besed se absolutno strinjamo vsi trije, ti, Ditka in jaz … no, za moje pojme niso za NIKAMOR! Vse se da lepše povedat,pa vseeno jasno. :-)

  28. 28

    ditka pravi,

    8.05.2008 @ 20:28

    ana,
    črtico moti moj odnos do živali.
    Ti pa znaš nasmejati. Črtičinemu mačku pa ni nikoli tako vroče,da bi mu slekel obleko :)

  29. 29

    ana od srca pravi,

    8.05.2008 @ 20:33

    :-)
    Sem opazila, da je Dajana postavila hipotezo! :-)

  30. 30

    ditka pravi,

    8.05.2008 @ 20:35

    ana,
    ne se hecat :)

  31. 31

    ana od srca pravi,

    8.05.2008 @ 20:40

    Aja, še živali.
    Doma sem s kmetov, imeli smo zelo radi živali, skrbeli zanje, moj mož včasih reče, da se je živalim lepše godilo kot ljudem … A vendar na kmetih nekatere živali ne umrejo naravne smrti. Meni je bilo vedno groza tega ubijanja. Sem bežala stran.
    Načini uboja so gotovo zelo različno “človeški”. Tisti kot sem videla v mailu v zvezi s tljulnji ali kako menda kuhajo rake … Groza …
    Če bi morala ubiti sama, bi bila 100% vegetarijanka. Tako sem pa le približna.
    Slišala sem, kako so Indijanci menda lepo in hvaležnostjo ubili in pojedli - mislim, da je bilo pri nas tudi tako.

  32. 32

    _________________ pravi,

    11.05.2008 @ 09:16

    re:
    da se je živalim lepše godilo kot ljudem
    ————————————————-
    joooj spet………..ČLOVEK JE ŽIVAL

  33. 33

    črtica pravi,

    12.05.2008 @ 16:33

    Žal so psovke zelo razširjene; v mojem razredu so tudi taki učenci,
    ki psujejo učitelja/ico v obraz: “ne, nebom se vsedo p_ _ _a”!;
    in jo izsiljujejo: “me boš vdarla?” :(

Komentarji RSS · TrackBack URL

Komentiraj